wtorek, 22 maja 2012

One Direction.

R : Już dzisiaj mamy okazje gościć zespół, który ostatnimi czasy nie schodzi z pierwszych stron gazet, ich piosenki są na pierwszych miejscach większości list, mają nagrane już trzy teledyski, słyną z prowadzenia video pamiętników, ich piosenka what makes you beautiful pobiła rekordy oglądalności na Youtube, przed wami One Direction! Powitajmy Zayna Malika, Nialla Horana, Liama Payne, Louisa Tomlinsona oraz Harrego Stylesa.

1D : Czeeeeeeeeeeeeeść ludzie !

R : Mamy do was 10 pytań plus 5 pytań od fanek, do których zadzwonimy. Jesteście ciekawi pytań?

H : Oczywiście , że jesteśmy. Od kogo zaczynasz?

R : Zaczynamy od Ciebie Harry. Czy Twoje serce jest zajęte a może wolne?

H : Zajęte przez Louisa oczywiście <śmiech> oczywiście, że jestem wolny od jakiegoś czasu. Wyznaje teorie, że dziewczyna sama się znajdzie, ale musi być naturalna. Może nie widać tego po mnie, ale jednak tak jest. Tak naprawdę znają mnie chłopaki, moja mama i siostra.

R : Uwaga fanki, Harry Styles jest wolny, więc może zwróci na którąś z was uwagę. Teraz pytanie do Nialla Horana, jak ustosunkujesz się do zdjęcia gdzie jesz, a jednocześnie jesteś czesany?

N : <śmiech> moim sportem wyczynowym jest jedzenie, ale mogę powiedzieć tylko tyle, że często zdarza mi się robić kilka rzeczy na raz. Chłopcy się już do tego przyzwyczaili.

R : rozumiem. Czas na pytania od fanek. Dzwonimy do Pauliny z Cegłowa.

P : tak słucham?

R : witamy w Radiu RMF MAXXX. Rozmawiamy z Pauliną Staniszewska?

P : tak to ja. Słucham?

R : jest ktoś , kto chce z Tobą porozmawiać.

H&Lou : Czeeeeeść Paulina, tu Harry i Louis. Masz do nas jakieś pytania?

P : yyym.. taaajjkk, chyba taaak. Będziecie grać jeszcze jakieś koncerty w Polsce? Harry bądź moim mężem! Louis, pozdrów Elkee. Liam uwielbiam Ciebie i Danielle, Zayn usiądź koło mnie, błagam! Niall podziel się jedzeniem.

1D: hahahaha. Już teraz wiemy czemu kochamy polskie fanki. Paulina, będę Twoim mężem jeżeli chcesz!

R : Paulinie dziękujęmy. Jeszcze jedno. Wygrałaś spotkanie z chłopakami jutro o 18 w hotelu. Wszystko wyjaśni Ci nasza sekreterka, zaraz będziesz do niej przekierowana. Relacja będzie pokazana w naszej telewizyjnej stacji radiowej.

A wam dziękuję za wywiad, może zaśpiewacie nam jakąś piosenkę?

Lou : ja jestem za, więc chłopaki pewnie też. Zaśpiewajmy More Than This.

I’m broken, do you hear me?

I’m blinded, ‘cuz you are everything I see,

I’m dancing, alone

I’m praying

That you heart will just turn around

Cause I can love you more than this

Love you more than this.

H : To jakie plany na dzisiaj? Louis pewnie wychodzi z Elką, a Liam z Dan, więc Zayn, Niall co robimy?

N: Styles, ja jestem głodny idę do nandos. Widzimy się w domu! I pamiętajcie, że jutro rozpoczynamy zajęcia w tej szkole.

H: Pamiętamy, może dorwie się jakieś ładne dziewczęta. W ogóle wiecie już za co jesteście odpowiedzialni?

Liam : No ja jestem odpowiedzialny za śpiew razem z Tobą Harry, Niall nauka gry na gitarze, Zayn nauka słuchu, hahaha, a Lou gra aktorska.

H : Liaś jak zawsze wie wszystko, co my byśmy bez Ciebie zrobili.

Liam : Nie słodź tak Styles, bo Ci cukier spadnie a Horan nie odda Ci jedzenia.

H : ha ha ha , smieszne, dobra ja zawijam na chate, Zayn idziesz ze mną?

Z : Nie chce iść, chce jechać.

H : Oczywiście waćpanie. To jedziemy i widzimy się wieczorem mam nadzieję.

Harry :

Pierwszy raz mieliśmy taką odważną fankę. Jej imię jest przepiękne, ciekawe czy by mnie zechciała. Nie jako Harrego Stylesa z One Direcrion, tylko jako Harrego Stylesa normalnego chłopaka, który wiedzie normalne życie, tylko jest bożyszczem nastolatek, który kocha swoje fanki i oddaje się muzyce tak bardzo jak może. No nic, wszystko się okaże jutro, jak będziemy mieli się z nią spotkać. Cieszę się z taki dni spędzonych z fanami, mam nadzieje, że nasz kochany Paul nie wymyślił żadnej niespodzianki. Dobrze, ze nie mamy na razie żadnych wielkich koncertów i będę mógł spędzić więcej czasów z mamą i Gemmą.

Zayn :

Dosłownie kocham spendy z fanami, ciekawe czy ta dziewczyna okaże się być fajna. Może coś z nas wyjdzie? Harry pewnie nie będzie chciał próbować z fanami, bynajmniej nigdy tego nie robił, ale cóż. Nasz kochany Hazza się zmienia, może fakt,że ma osiemnaście lat coś mu uświadomił. A może toksyczny związek z Caroline?

Liam :

Uwielbiam spędzać każdą wolną chwilę z Danielle. Może i są hejterzy którzy hejtują nasz związek, bo taka a nie inna różnica wieku, ale ja ją kocham i to się nie zmieni. Poza tym chłopaki to moja najbliższa rodzina tutaj, w Londynie, to z nim opijam każdą radość czy smutek, nie wiem co bym bez nich zrobił.

Louis :

Harry jest moim misiem, ale to chyba już wie każdy, skoro jesteśmy uznawani za Larrego Stylinsona. To słodkie, że nasi fani traktują nas tak bajtowo, nie biorą za gejów czy cokolwiek innego. Wiadomo, że ja jestem z Eleonor a Harry to Harry. Taki sam ale inny, kochany Harry i nic więcej, a co do reszty chłopaków , to bardzo ich kocham, ale z Harrym łączy mnie szczególna więź.

Niall :

A JA KOCHAM JEŚĆ. JESTEM SOBIE HORAN MAŁY I WPIERDALAM CIĄGNIK CAŁY, LALALALA. A poza tym, to uwielbiam śpiewać, grać na gitarze i skakać jak kangur, bo wiecie, tak naprawdę too pochodzę od kangurów, ale nikt o tym nie mówi. Co do chłopaków, to ich kocham, ale jak zjedzą coś, co należy do mnie, to będę ganiał ich tak długo, aż oddadzą moją świętość.


******************************************

1. Dziękuję przy pisaniu Paulinie Cegłowa, natchnęła mnie swoim Tumanowym kontem na fejsie, wielkie love mała! :)

2. Kolejny rozdział będzie właśnie o Paulinie! - taki mały sekrecik.

3. Mam już plan na rozdział co się stanie podczas pierwszego dnia na zajęciach, na kolejne też mam.

4. Jest ktoś, kto chciałby pomóc w pisaniu? Nie zawsze mam czas ani wenę, aby cokolwiek dodać, wiec może znajdzie się jakaś dobra dusza? *. *


5. Najważniejsze, jeżeli pod tym postem znajdzie się chociaż pięć komentarzy, to czeka na Was niespodzianka, więc do roboty moi drodzy. :)

3 komentarze:

  1. hahhahahhaha. to jest świetne <3 kocham Cie dziewczyno. Najbardziej rozwalił mnie Niall na końcu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhhaa Staniszewska fejm!!! :d

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog:)..i zajebiscie piszesz.. ..<3..kocham.. ..

    OdpowiedzUsuń